Previous slide
Next slide

طراحی آرم و نشان ( لوگو):

یکی از مهم ترین عناصر یک شرکت داشتن یک لوگوی زیبای و جذاب می باشد . لوگو اولین المانی است که در ذهن مخاطب باقی می ماند. در طراحی لوگو غیر از توجه به ظاهرزیبای آن باید به این مسئله که لوگوی هر شرکت بیان کننده هویت اصلی آن درکسب و کار می باشد نیز توجه کرد.

در اصل لوگو یک نشانه ی گرافیکی است به صورت علامت، سمبل، نوشتار یا ترکیبی از آنها بوجود می آید .شرکت های تجاری، صنعتی، تولیدی و خدماتی برای بیان نوع خدمات و محصول و انتقال راحت تر پیام به مخاطب از آن استفاده می کنند.به همین علت است که هر چقدر لوگو خلاقانه و ماهرانه تر طراحی شده باشد مدت بیشتری در ذهن مخاطب باقی می ماند .

انتخاب یک تیم ماهر و مجرب با سال ها سابقه در زمینه طراحی انواع لوگو های تجاری، صنعتی، خدماتی و.. این امکان را برای شما ایجاد می کند تا در این بازار پر رقابت بهتر دیده شوید.

برخی از مشتریان آوای دوست

طراحی لوگوی حرفه ای:

یک لوگوی حرفه ای توسط طراح حرفه ای خلق می شود. طراحان مجرب تمام تلاش خود را می کنند تا ارتباط خوبی بین لوگو و برند و نام تجاری شرکت بر قرار کنند. آنها به این موضوع واقف هستند که لوگو باید مفهوم و خصوصیات برند را به طور واضح در کمترین زمان به مخاطب انتقال دهد.همچنین انعطاف پذیری طراح حرفه ای در خلق یک لوگو چند رنگ یا تکرنگ بدون تغییر در ظواهر آن می تواند شما را به موفقیت نزدیک تر کند.

طراحی خوب را می تواند به راحتی بدون هیچ مشکلی در وب سایت یا کارهای چاپی استفاده نمود و به طور خلاصه طراحان حرفه ای برای خلق یک لوگو منحصر به فرد تمامی نکات بالا را رعایت می کنند تا طرحی ساده و گویا و منحصر به فرد با جذابیت بالا برای مخاطب به شما تحویل دهند.

اهمیت لوگو در موفقیت برند:

همان طور که مطلع هستید برای ایجاد تاثیر اولیه برند در ذهن مشتری تنها 90 ثانیه وقت دارید، یک لوگوی خوب و به یادماندنی می تواند در این زمان کم نیز تاثیرگذار باشد و در ذهن مشتری باقی بماند. لوگویی که به خوبی طراحی شده باشد می تواند به تنهایی نمایان گر کیفیت و ارزش محصول باشد.

تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد 90 درصد مشتریان ابتدا به لوگوی محصول توجه می کنند تا خود محصول که همین امر بیان گر اهمیت بالای طراحی لوگو در برندسازی می باشد.

معنای لوگو:

لوگو به معنی آرم یا نشانه ترکیبی از متن و تصویر می باشد که به مخاطب محصول یا خدمات کمک می کند تا راحت تر آن را تشخیص دهد و به خاطر بسپارد.از مهم ترین معیارهای یک لوگوی خوب سادگی، به یادماندنی، بی زمانی (تا 50 سال آینده باز هم تک باشد)، مناسب بودن می باشد.

تفاوت لوگو، لوگو تایپ و لوگوی ترکیبی:

همان طور که لوگوی بسیاری از برند ها را مشاهده کردید بعضی به صورت تنها یکآرم می باشد ولی برخی به صورت نوشتاری از اسم خود به عنوان لوگو استفاده نموده اند و برخی ترکیبی نوشتار با علامت ها را استفاده کرده اند.

طراحی لوگو رایگان:

شما عزیران در صورتی که طراحی کاتالوگ و بروشور و طراحی سایت خود را به ما بسپارید از طراحی لوگوی رایگان برخوردار خواهید شد.

بازسازی لوگو:

لوگوی شما هر چقدر هم ماهرانه طراحی شده باشد با گذر زمان از میزان جذابیت آن کاسته می شود.گسترش کسب و کار، تغییر مد جهانی، تغییر سلیقه مخاطباناز جمله عواملی است که می تواند از میزان جذابیت لوگوی شما بکاهد در نتیجه بازسازی آن می تواند شما را به بازار رقابت باز گرداند.

قیمت طراحی لوگو بر اساس نوع طراحی و میزان زمان و انرژی که برای آن صرف شده است تعیین می شود.

اگر فعالیت شما تنها مختص داخل ایران می باشد یک لوگوی فارسی برای شما بسیار مناسب است در غیر این صورت بهتر است لوگوی انگلیسی را مدنظر خود قرار دهید.

انتخاب یک طراح مجرب و با تجربه می تواند به شما در انتخاب لوگوی مناسب کسب و کارتان کمک کند و همچنین لوگوی منحصر به فردی را برای شما طراحی کند.

مدت زمان طراحی لوگو بین 1 تا 4 هفته متناسب با نوع طراحی متفاوت می باشد.

رنگ لوگو بر اساس رنگ سازمانی یارنگی که شرکت مدنظر قرار داده است انتخاب می شود در غیر این صورت یک رنگ با توجه به نوع فعالیت وآینده کسب وکار شما به عنوان رنگ لوگو انتخاب می شود.

لوگو بیان کننده هویت کسب و کار شما می باشد. استفاده از یک لوگوی کپی شما را در چشم مخاطبان بی اعتبار می کند و همچنین امکان ثبت آن داخل ایران و خارج نمی باشد.

یک لوگوی استاندارد باید باعث جذب مخاطب شود.همچنین قابلیت انتقال عمیق پیام محصول شما باشد و قابل ثبت چه داخل ایران و چه خارج کشور نیز باشد.

سوالاتی که طراحان ما از شما می پرسند:

در استودیو طراحی آوای دوست قبل از هر گونه طراحی به چندین سوال برای ساخت یک لوگو خلاقانه باید پاسخ دهید:

آیا رنگ سازمانی خاصی دارید؟

چه نوع لوگویی را ترجیح می دهید؟

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

آیا تصویر ذهنی از لوگوی خود دارید؟

رقبای شما چه کسانی هستند؟

محصول یا خدمات خود را چگونه توصیف می کنید؟

از لوگوی شما بیشتر در چه جاهایی ( وب سایت، چاپ و..) استفاده می شود؟

برخی از نمونه کارها